söndag 16 april 2017

Glad Påsk

Ja, det har varit en väldigt glad påsk hittills, å än är den inte slut.
Jag får rå om två av mina tre favoritkillar. Saknar Knut som är i Jämtland men är glad att de andra är här,
Dessutom är mina två svärdöttrar här och förgyller min påsk.
Min svåger Per kom hit med sitt busfrö Elias och det är alltid roligt med barn på högtider. Då får jag också bli barnslig och klä ut mig till påskkärring, måla påskägg och ordna skattjakt.
 
Vi har myst på loftet och ätit god mat.

 
 
Tyvärr har väl inte vädret visat sig från sin bästa sida men man kan väl inte få allt.
I går snöade det....omg!!!
   
I dag skall vi försöka ta oss till havet. Vi fortsätter käka påskbuffén och så blir det våfflor till kvällen.
Den här påskhelgen har gjort under för min själ. Jag älskar min familj och jag är så tacksam att de vill mysa med mig här på min favoritplats på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar