lördag 30 december 2017

Nyårslöften

Varje år sitter jag och skriver nyårslöften här på bloggen. Det brukar vara sådant som jag vill göra och inte helt ouppnåeliga saker.
I år lovar jag mig själv att vara snäll mot mig själv, säga snälla saker till mig själv varje dag.
Jag brukar vara duktig på att göra tvärtom nämligen.
I år vill jag också resa.
Resa med mina barn och kanske med någon vän.
Det behöver inte vara några långa resor runt halva jorden, det kanske räcker med en roadtripp till Danmark?!
Jag måste också ta mig ut och röra på mig mer än vad jag gör nu. Det kan inte vara så svårt för ALLT kommer att bli mer än vad jag gör nu.
Det kommer också ske automatiskt eftersom vi köper hund om två veckor.
Tre löften alltså: 1. Säga snälla saker
                           2. Resa
                           3. Promenera 
Plättlätt att hålla.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar