onsdag 30 januari 2019

Linda

I morgon sluta Linda att arbeta hos oss.
I över fjorton år har vi varit kollegor och också hunnit bli vänner.
Jag har sett henne komma som nybakad förskollärare, förlovat sig, fått barn, gifta sig och få två barn till. Hon har köpt lägenhet och hus och köpt sommarstuga och köpt ett ännu större hus.
Nu skall hon pröva sin vingar på annat håll och jag önskar henne all lycka i framtiden, men jag kommer sakna henne något så oerhört.
En finare, snällare, ärligare och härligare människa får man leta efter.
Utan hennes stöd hade jag aldrig orka gå tillbaks till arbetet 100%. Hon har varit otroligt stöttande och förstående.
En duktig förskollärare som tar fram den allra bästa pedagogen i mig. Hon har visat mig hur jag vill vara och jag tänker fortsätta så även om hon nu slutar hos oss.
Jag kommer sakna dig till månen och tillbaks.
Här kommer en bild från en av våra julfester. Kommer sakna dig på dem med....å sommarfesterna...å studiedagarna....å måndagarna.....å alla dagar <3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar