fredag 1 mars 2013

Psst...

...de e freda´ *viskar*

Jag tänkta att du kanske hade missat det och behövde en liten påminnelse :)
Härlig känsla va?
Att vakna upp och det är fredag.
Liiite lättare i kroppen.
Liiiie gladare i knoppen.
Lite kaffe i koppen.
Livet känns toppen.
Haha...det bidde till och med ett litet rim så här på morgonkvisten.
Inte dåligt va?
Det är bara för att det är fredag.
Ge mig ett F
Ge mig ett R
Ge mig ett E
Ge mig ett D
Ge mig ett A
Ge mig ett G
Vad blir det?
F*R*E*D*A*G*!

Ärå, nu ska jag sluta vara så klämkäck :)
Nu ska jag tänka på vad jag skall ha på mig i dag.
Kjol å stumpbyxor, en tröja och ansiktet.
Inte glömma fejset.
Jag har blivit beroende av att make up, tycker inte att jag ser klok ut utan.
Förr sminkade jag mig aldrig och nu sminkar jag mig varje dag.
Fåfäng har man blivit på gamla dar.
Bla bla bla bla....
Hade inte mycket vettigt att snacka om den här morgonen inte.
Puss på rumpan!




2 kommentarer: