torsdag 28 mars 2013

Come fly with me!


I dag sticker vi.
Alla kärringar drar till Blåkulla..
Men innan jag drar så har jag en arbetsdag kvar. Börjar känna mig riktigt krasslig i halsen, inte kul!
Men annars så är allt i sin ordning. Käppen är vaxad och kinderna är röda av förväntan.
Snart är det påsk!


Min fina Iphone funkar finfint och idag ska jag gå in på Teliabutiken och byta till mitt gamla nummer.
Men det kan dröja några dagar att byta nummer så innan det är klart är mitt tillfälliga nummer: 0727033044.
Detta nummer kommer jag nog att få dras med hela påsken.
Jag har med mig min gamla telefon också om det är så att du ringer det gamla numret.
Annars så önskar jag dig en skön Skärtorsdag.

Varning Varning! Här kommer dålig humor!
"Vet du vilken dag som är alla Emos nationaldag?"

Svar:
SKÄRtorsdag.







1 kommentar:

  1. Glad Påsk till Er alla från ett soligt men lite kallt Östersund ;) Kram!

    SvaraRadera