söndag 31 mars 2013

Vad ska man hitta på i dag då?

Jag måste i alla fall ut. Det är en sak som är säker.
Vi har en hel del mat kvar att käka upp så mätt kommer jag att bli i dag också.
Annars så kommer det väl att vara en lugn dag.
Käka, vila, promenad.
Typ så.
I morgon bitti åker Jonny till Irland :(
Tjejerna som beställde resan tyckte tydligen att det var ok att resa ut 07.00 på morgonen på Annandag påsk. Jag hade fått höra att de skulle resa på måndagskvällen och det var väl ok, men i morgon bitti känns inte så kul.
Nu kommer Jonny tillbringa halva dagen med att packa för i morgon.
Inte ens på påsken får han vara ledig ledig.
Jag vet att jag låter lite bitter och det är jag också.
Snart kommer han väl att resa hela sommaren och under julen också.
Men inte tänka på det nu.
Nu har vi en skön och solig söndag framför oss.
Glad Påsk på er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar