söndag 24 mars 2013

En ajfååån

Nu ska jag äntligen byta telefon.
Jag har länge funderat på vilken telefon jag skall köpa och det får nog bli en iphone ändå.
Jag har varit lite motståndare till iphone ända till jag köpte en ipad.
Nu har jag lärt mig hur de där apple-produkterna funkar så nu törs jag ge mig på en telefon också.
På onsdag får jag åka ner på stan och se vilken som kan ge mig det bästa erbjudandet på en Iphone 5 med 32 gb.
Vill ha nu!
När man väl har bestämt sig så vill man inte vänta längre.
Men jag vill att Jonny skall följa med mig eftersom han är lite duktigare på vilka frågor man skall ställa och han åker till Malmö i morgon och kommer inte hem förrän på tisdag kväll.
Så på onsdag tänker jag släpa med honom till Gränby och byta telefon.
L*Ä*N*G*T*A*R





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar