onsdag 13 mars 2013

Sovmorgon

I dag fick jag sova till 06.45.
Det var skööönt!
Men eftersom jag är van att vakna tidigare på morgnarna så låg jag som på nålar den sista halvtimman.
Typiskt va, när man får sova :)
Det där med att jag är så trött när jag skal öppna och kliva upp 05.30 har nog inte så mycket att göra med tiden jag kliver upp, det har nog mer att göra med att jag verkligen INTE FÅR försova mig.
Det är jag som öppnar förskolan och jag kan inte komma sent då.
Att kliva upp halv sex eller sex har nog egentligen ingen betydelse för tröttheten.
Klockan sex har jag inga problem att vakna med halv sex är jag död.
Konstigt!
Nu blir det ingen mer halvsex-tid förrän nästa vecka.

I dag skall jag TRÄNA!
Nu längtar jag till träningen och det är en ovanlig känsla.
Jag står fortfarande still och stampar på samma vikt.
Ett kilo kvar till nästa delmål men det verkar vara svårt att komma dit.
Helgens frosseri i kolhydrater gjorde knappast saken bättre :)
Men snart så är jag där...snart...

Jag hoppas att du har haft en bra start på veckan och att den andra halvan också blir bra.
Kram hela dan!

En sån här skall jag göra och hänga upp på jobbet i dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar