tisdag 5 mars 2013

Trött. Tröttare. Tröttast

I går somnade jag i soffan klockan åtta.
Det har aldrig hänt tror jag.
Jag sov bara några minuter innan jag tvingade mig upp för att försöka piggna till.
Somnar jag så tidigt så kan jag inte somna i min säng senare.
Men det var kört att hålla ögonen öppna.
Jag somnande i soffan hur jag än satt eller låg.
Kl 21.20 gav jag upp och gick till sängen istället.
Där somnade jag som en stock och har sovit i åtta timmar men du ska inte tro att jag är pigg idag.
Ögonen känns som sandpapper och kroppen är alldeles stel.
Det känns som om jag inte har sovit alls i natt.
I går när jag tränade var det som om någon hade satt blytyngder runt mina fötter.
Jag fick knappt upp pulsen till 22 och den brukar ligga på 25 när jag tränar.
I dag skall jag inte träna.
Jag förstår inte att jag är så trött?
Det är jobbigt att vara så här trött.
Jag som äter all möjlig jävla hälsokost för att vara pigg, inte hjälper det inte.
D-vitamin, fiskleverolja, Femal, C-vitaimin mm mm.
I går var jag ute i solen i nästan 3 timmar, så frisk luft får jag ju verkligen min beskärda del av till vardags.
Varför är jag då så himla trött?
Snart kommer våren och sommaren och då hoppas jag att allt vänder. Jag börjar längta ut till husvagnen nu.
Man är trött på vintern och mörkret.
HIT MED LITE VÅR TACK!!
Gumman Tö, Gumman Tö!
Kom hit och sopa bort vår snö!



2 kommentarer: