lördag 21 september 2013

Nä nu jäklar i min låda

Nu har förkylningen kommit och tagit mig.
Jag nyser hela tiden och då menar jag heelaa tiiideeen..
Ingen feber dock så jag känner mig ganska pigg ändå.
Det ser ut att bli en härlig dag vädermässigt.
Jag har en del saker som jag vill göra i dag. Åka ner på stan och springa ärenden, promenera i skogen och kolla efter svamp, städa och göra höstfint på ballkongen mm mm.
Undrar om jag hinner med allt?
Oavsett så tänker jag ha en bra lördag.
Jag hinner det jag hinner.
Nu jäklar har jag ledsnat på att sova dåligt!!
Borde åka och kolla på nya sängar, för detta är katastrof.
I dag vaknade jag av att hela min vänstra sida, som jag låg på, var helt bortdomnad.
Axeln gick nästan inte att vrida tillbaks i sitt rätta läge. Nä, nya sängar skulle verkligen inte sitta helt fel.
Hittade en liten Hilding på Sovabutiken. 90 bred, mjuk och inga konstigheter.
5400 kr.
Ser väl sjysst ut?
Får åka och prova den i dag....eller i morgon.
Ska kolla på Blocket efter en ny soffa också. Knut har gett bort sin till Gabbi så nu är han ute efter vår och då måste vi köpa en ny/beg. Haha, de är roliga de små liven.
-Morsan! Nu har jag gett bort min soffa till Gabbi så det vore skitsjyst om ni köpte en ny soffa till nästa helg när ni ändå skall hyra ett släp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar