torsdag 5 februari 2015

Så var det dags igen då.

Redan torsdag,
Om två veckor skall vi flytta. Det känns oöverstigligt just nu.
Så mycket att göra, så mycket att tänka på.
Jag orkar knappt ta mig ur sängen på mornarna, hela min kropp skriker att jag skall ligga kvar och bara vila.
Ont i ryggen, axlarna, knäna, armarna.
I helgen hoppas vi att vi blir klara med att bygga köksväggen och sedan att vi hinner spackla och måla i köket. 
Anna och Erik kommer förbi och hjälper oss att skruva ihop IKEA stommarna i helgen. Jättesjysst!
Jag bara går och väntar på domen från fuktexperten. Vi såg att han varit och borrat i golvet igår.
Hoppas han kan komma med besked innan helgen.
Denna ovisshet gör mig galen.
Ingen mat har vi här hemma heller.
Jag hinner inte tänka på allt. Jag och Jonny bråkar om varje skitsak nu. Vårt tålamod är på bristningsgränsen hela tiden.
Men vi vet ju att det bara beror på trötthet så vi blir sams lika fort som vi blir arga.
Torsdag i dag och jag tror faktiskt att jag skall vara hemma och packa ikväll istället för att vara på Murargatan.
Det känns som om jag inte är "On Top of It" här hemma. Jag borde packa undan på övervåningen så att det blir helt tomt där uppe.
Dessutom är det lite mer vila för kroppen att packa här hemma istf att måla på Murargatan.
Jag vet inte? Helst skulle man behöva klona sig och vara på båda ställena samtidigt.

God morgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar