fredag 3 juli 2015

SEMESTER!!

Om nio timmar ljuder semesterklockorna för mig.
Klockan 14.30 cyklar jag hemåt i vetskapen om att det är fyra veckor till nästa gång vi ses.
För mig känns det ovanligt att "bara" ha fyra veckor.
Jag brukar ha fem sammanhängande veckor, men Irlandsresan gjorde att det blev ett avbrott och sedan måste någon komma tillbaks och ta emot inskolningar den 3 augusti och i år anmälde jag mig frivillig.
Förra året hade jag också bara fyra veckor så nästa sommar skall jag försöka få lite längre semester.
Som du hör så har jag redan lite ångest för att komma tillbaks. Det brukar vara så den första veckan men sedan brukar jag lugna ner mig.
Det skall bli underbart skönt att komma upp till Hållen och bara vara.
Vi skall åka upp till Idre och hälsa på Ludde, det är det enda vi vet. Vi har blivit bjudna på fest i Östersund och så är det ju Storsjöyran, men vi vill inte bestämma något eftersom vi vill känna att vi vilar på semestern.
Det känns lite lite med bara fyra veckor i år så vi vill inte bestämma något. När man far och flänger på semestern så blir den så upphackad och tiden går så fort.
Vi har ju knappt varit i Hållen på hela våren så vi vill bara vara där och njuta och vila.
Semester!
Det kommer bli underbart.
Awesome!
Mitt knä pallar inget mer nu. Jag arbetar på ren viljestyrka den här veckan. Dublin knäckte mig totalt. Det blev mycket mer gående än vad som var meningen.
Kortisonsprutan har heller inte tagit så bra den här gången. Jävla skitläkare! Först gjorde det skitont att ta den och sedan hjälpte den inte.
Oj! nu måste jag rusa.
Jag börjar om 30 minuter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar