tisdag 21 juli 2015

Dagens att-göra-lista.

Diska
Samla ihop pant i bilen
Handla

Men först skall jag sitta klart här ute på balkongen.
Solen har gått i moln men det är fortfarande varmt och skönt här. Tystnaden är välgörande för själen. Kaffet smakar gott och jag känner hur jag är helt avslappnad.
Jobbet är fortfarande långt borta och jag har bara mig själv att tänka på.
Det är väl detta som är semester.
Jag vaknade ganska tidigt och har bara suttit här i flera timmar nu.
Det jag "måste" göra i dag kan vänta.
Inget är livsnödvändigt.
Det löser sig.
Skall ta hand om mina naglar nu så att jag inte börjar bita igen.
De är fortfarande korta men inte som de var innan semestern.
Fick ett nagelkit av svärmor med stärkande olja, fil, puts och en underbar handkräm.
Det skall jag göra nu. 
#tahandommigsjälvenstund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar