fredag 5 februari 2016

Ung och bortskämd

Såg precis en trailer på denna fruktansvärda serie!
Ett!
Hur kan någon vilja titta på en bunt bortskämda ungdomar? Det är tid av ditt liv som du aldrig får tillbaks.
Två!
Hur i hela friden kan man vilja vara med i ett sådant tv-program  och göra bort sig på bästa sändningstid?
Tre!
Att man inte som förälder skäms ögonen ur sig när man ser vad det blivit av ens barn! Eller sitter de stolta hemma i sina tv-soffor och tittar på sina barn?

Jag skulle se mig som så misslyckad och hemsk förälder om mina barn betedde sig så där.
Titeln på programmet säger väl allt.
Ung och bortskämd.
Jag har inte ens tittat på programmet, utan bara en trailer och jag fick kalla kårar.
Usch!
Skämskudden direkt.

Jag blir så stolt över mina fina pojkar❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar