torsdag 16 november 2017

Några tappra få

Min läsekrets har krympt sedan jag slutade dela min blogg på Facebook, men så är det.
Ni är några tappra få som fortfarande följer mig, och det är jag tacksam över.
De andra kanske också hittar tillbaks så småningom.
Jag hoppas det.
Jag fortsätter att skriva så får vi se vad som händer.
Jag fick fin feedback av en kollega i dag. Hon sa att hon gillar att läsa min blogg och att hon blir glad när hon ser att jag skrivit ett nytt inlägg.
Det tackar jag för.

I morgon blir det skumpa. 
Jag återkommer med bilder och varför i morgon.
God natt!

Jag har så dålig humor.
Jag vet!!!
Men varje gång jag ser den här bilden så dör jag av skratt. Jag behöver bara tänka på den när jag känner mig nere så garvar jag inombords.
Är det bara jag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar