torsdag 23 november 2017

Stressad

Vaknade i morse och kände mig illamående.
Drack en kopp kaffe och kräktes.
Vet inte om jag är magsjuk eller om det är psykiskt?
Måste ställa in två utvecklingssamtal i dag. Blir stressad av att jag inte finns på jobbet. Blir stressad av att aldrig må riktigt bra.
Vad har hänt med mig?
Jag som alltid är stark och orkar. Jag som står pall och alltid går vidare.
Jag känner inte igen mig.
Jag är så svag och vek nu för tiden.
Pallar inget, blir sjuk hela tiden.
Djävla Försäkringskassan som inte godtar min läkares sjukskrivning. 

Har i alla fall löst problemet med vår omöblerade lägenhet.
Hittade ett snyggt bord på EM i förrgår.
Flyttade in sidebordet in till sovrummet så blev det mer plats i vardagsrummet.
Nu fattas bara sänggavel med sängbord och en arbetshörna i gästrummet.
Köksmöblerna får vi ta så småningom.
De vi har får duga så länge.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar