måndag 14 juni 2021

En tung dag i dag

Ja, det är verkligen rena rama bergochdalbanan som man lever i.
Ena dagen si och andra dagen så.
I går var det en fin och bra och glad dag.
I dag har det varit ledsamt och många tårar. Många minnen som dyker upp. Fina bilder på Ludde som dyker upp på Facebook.
Bla detta.
Detta var den den 14 juni 2016. Vi sitter på Aspentos och njuter i solen. Inte ett ont anande om vad som komma skall…. Som tur var.

På Luddes minnessida hade någon kompis lagt upp en bild från studenten och detta gjorde att jag helt tappade det på min lunchrast.
Tycker det är jobbigt att bli ledsen på jobbet.
Jag har också varit väldigt trött i dag och det gör ju att humöret tryter.
Jag vill bara lägga mig ner och sluta ögonen. Ta en sömntablett och låta sömnen omfamna mig. Sova bort all sorg och ledsamhet….
Men i morgon är en ny dag.
I morgon kanske det känns bättre igen.
Kanske….


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar