tisdag 21 maj 2024

Bo Anders Munter

Min pappa!


Han fyller år i dag.
89 år för att vara exakt.
Svårt att tänka sig detta, att han skulle vara så gammal. Han blev endast 57 år. Orättvist att mista båda sina föräldrar så tidigt i livet. Jag förstår väl att människor i min ålder sörjer när de förlorar sina föräldrar, men samtidigt tänker jag att de borde vara lyckliga över att få ha sina föräldrar så länge.
I år har pappa varit död i 32 år och mamma i 37.
Det är en svindlande tanke.
Jag har ett foto som jag brukar ställa fram sådana här dagar. Ett foto på alla de tre i min familj som inte finns med oss längre. Det är taget i Håkansta någon gång på tidigt 80-tal. Härligt att det finns ett foto på de alla tre tillsammans. Min mamma, min bror och min pappa❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar