onsdag 30 maj 2012

Åsså var det det här med magen då.

När jag gick och lade mig i natt så kändes min mage helt ok.
Jag trallade och sjöng på väg till sängen...typ.
I dag vaknade jag med världens magknip :(
Jag fortsätter väl som vanligt nu med kaffe, frukost.....osv, så får vi se vad lilla magen säger om ett par timmar då?
Det kommer inte att bli någon fet lön för oss i juni inte. Både jag och Jonny är sjuka.
Det är ju tur att vi kan leva på kärlek och frisk luft  : P
När kommer skatteåterbäringen?
Jag har varken tid eller råd att vara sjuk längre.
Jag är ju den som skall vara pigg nu, och ta hand om min sjuka man.
Jag kan ju tjata om det till jag svimmar men jag blir ju inte frisk fortare för det, så det är väl bara att hålla käften och vänta.
Nu ska jag inte skriva mer om sår och onda magar. Från och med nu så ska jag bara skriva om andra saker och andra tankar som trängs i min skalle.
Förlåt att jag varit som en gammal tant tant som bara fokuserat på en massa skit, bokstavligt talat :)
Nästa inlägg skall handla om något helt annat.
Jag looovar!
 God morgon förresten!

1 kommentar: