måndag 28 maj 2012

Ingen glad mage :(

I gårkväll sa min mage tack å hej.
Sedan dess har jag suttit på toaletten. Utan att gå in på detaljer så kan jag bara meddela att jag stannar hemma i dag.
Nu sitter jag här vid datorn med en kopp te.
Jag försökte sova men min mage håller mig vaken, om man så säger.
Lite te med arabisk honung kanske gör magen glad.
Jag vet inte om det är magsjuka eller stressmage eller något annat fel?
Jag hoppas att jag inte har några basilusker eftersom det var nästan 30 personer här i lördags och många var från mitt jobb. Trist om halva förskolan skall insjukna i magsjuka bara för att de var på fest hos mig lördags :P
Lite te, rostat bröd och coca cola kanske är bra för magen.
Hels skulle man ju ha haft något med glada bakterier i, Acidofilus eller nå´t.
Om det är stress så kanske vila är den bästa medicinen?
Man kanske skulle göra alvar av att börja käka LCHF igen? Jag hade aldrig problem med magen när jag skippade allt socker och alla kolhydrater.
Min mage har varit lite ledsen sedan jag år antibiotka för tre veckor sedan.
Undrar hur jag kan få den i balas igen?
Just nu får den nöja sig med lite te.

 

2 kommentarer: