fredag 25 maj 2012

Det löser sig

Inte är det lika städat här hemma som jag hade velat men det löser sig nog.
Jag hoppas att folk kommer hit för att festa, inte för att räkna dammråttor.

Sverige gick till final i går :)
Det löste sig!

Jag har inte en susning vad jag skall ha på mig/ta med mig för kläder till Stockholm, men det lär väl också lösa sig, för jag kommer ju inte att åka naken.

Jag ställde ingen klocka i morse för jag vill sova ut lite. Vaknade av mig själv 07.30.
Det löste ju sig!

Det härliga vädret bara fortsätter och fortsätter å jag som var rädd att det skulle regna när jag skulle se Ozzy utomhus.
Det löste sig, det blev tvärtom istället.

Jag är lite orolig hur Jonny skall ta sig hem idag och vem som är här och hjälper honom men det löser sig säkert också. Mina fina söner hjälper ju honom såklart. Det är bara jag som är en hönsmamma/fru.

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe och sedan skall jag sätta fart.
  • Plocka bort rena kläder från soffan.
  • Sätta ner planten i ballkonglådan
  • Duscha och göra mig iordning
  • Ta tåget till Stockholm vid 11-tiden
Kommer jag att hinna?
Äsch! Det löser sig nog :)

2 kommentarer:

  1. Nu är klockan 9:30 och jag gissar att du är jätte stressad....eller så sitter du redan på stationen å väntar på tåget...du som gillar att vara i tid!;O) Love you...Have fun! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är jättestressad men jag har inte åkt till stationen ännu. Borde äta något men jag kan ju inte. :)

      Radera