måndag 14 maj 2012

Jag och Jonny

Vi är ganska dåliga på att vara ifrån varandra, jag och min man.
Nu ligger han där uppe på "Ackis" och jag kunde knappt lämna honom.
Men tårar i ögonen sa jag hej då. Snacka om drama.
Herregud, han kommer ju hem om ett par dagar. Det är ju inte så att han är allvarligt sjuk direkt men jag fungerar så jäkla dåligt utan honom.
Jag kan inte sova, äta, städa eller jobba när han ligger där uppe.
Det är tråkigt att kolla på tv och jag vill bara lägga mig ner och inte vakna förrän han är hemma igen.
Ja, jag vet. Visst är jag fånig? Men jag saknar min Jonny Jööööh!
Han ska inte vara sjuk. Han ska vara hemma hos mig.
Kan du festååå de vaa?

6 kommentarer:

  1. Hälsa Jonny att han ska krya på sig......tur att det inte var något allvarligt va!? Förresten, e du blondin nu?? Kram på er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska hälsa honom. Blondin har jag varit i snart ett år. Hallå :)

      Radera
  2. Hoppas han snart är hemma hos dig.....hur blir det med din resa till Östersund?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer. Killarna får ta hand om sin gamla pappa :)

      Radera
  3. Kärlek!! :)
    Hoppas han får komma hem till dig snart!

    SvaraRadera