onsdag 12 september 2012

Jag borde inte ha skrivit så där i går

Jag skrev ju att jag inte blivit sjuk och att bilen inte krånglar trots att Jonny är på resa.
Skulle jag INTE ha skrivit...
I går kväll när jag hade tankat så rörde sig inte tankmätaren en millimeter.
Datorn pep och skrek "Fuel level low" fastän jag hade tankat för 850 spänn.
Jag åkte hem och stoppade in bilen i garaget och hoppas nu på att den säger annorlunda i dag.

Nu när jag vaknade så fick inte datorn någon kontakt med nätverket.
Jag har tryckt på en massa knappar och återställt systemverktyg (vad nu det innebär).
Nu har jag nät i allafall, men jag vet inte vad jag gjorde??

Fattas nu bara att jag får feber i eftermiddag så har alla mina farhågor besannats :P

Jag hade sovmorgon till klockan 07.00 men min rygg ville vakna redan kl 06.15 så det vara bara att masa sig upp.
Vikten har nu stått stilla i flera dagar bara för att sätta mig på prov.
Hehe....nu ska vi se om Maggan pallar det här??
Hon får inte bli fööör motiverad för då sätter vi henne på plats direkt!

Ja men annars är väl allt under kontroll.
Jobba, cykla, äta, räkna, skita...
My life in a box.

Halvvägs till helgen, tre dygn tills Jonny kommer hem.
Ska väl inte klaga.

Har´t bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar