söndag 23 september 2012

Loppissöndag

I dag ska jag på loppis och till min förvåning så vill hela familjen följa med?!
Det märks att man har vuxna söner :)
Solen tittar ju fram så det kanske blir en sväng till svampskogen också.
Nu vet jag var min skumma mage kommer ifrån...eller....ja....gissar.
Mina magtabletter som jag köpte ger tydligen precis sådana symtom som jag har, till en början innan magen har vant sig.
Vad synd att de inte sa det där jag köpte dem :P, för då hade jag ju sluppit tro att det var magsjukan.
Om det nu är de, vill säga.

Ja, ja...nog om min mage.
Loppis i dag alltså och sedan en lugn söndagsmiddag.
I dag blir det biff stroganoff gjord på oxfilé med en rissallad till.
Jag hoppas att det faller familjen i smaken.
Annars är det som vanlig här på mornarna. Bara jag och tystnaden tillsammans (förutom Jonnys snarkningar i bakgrunden).
Lite fågelkvitter utanför fönstret, en kopp kaffe och min blogg.

En skön söndag önskar jag dig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar