söndag 30 september 2012

Out of order

I dag har jag inte gjort många knop inte.
Trots att det var en lugn kväll med inte speciellt mycket vin så blev jag både onykter och bakis.
Konstigt?
När jag för en gångs skull INTE dricker så mycket så blir jag både full och sjuk.
Eller... för en gångs skull kanske var att ta i :) det låter som om jag har alkoholproblem.....men du fattar vad jag menar.
Jag menar att kloka Maggan tog komandot över Party-Maggan går, helt enkelt och DÅ gick det åt pipsvängen?
Kan det ha att göra med min viktnedgång kanske?
Att jag inte har laddat med så mycket fett i kroppen?
Jag vet inte?
Men nu är jag på G i allafall.
Middagen står i ugnen och gottar sig. Ludde hjälpte mig att göra lasagne.
Jag har kört en tvättmaskin och snart blir det väl tv-soffan antar jag.
Undrar om det är något bra på tv ikväll?
Förslag på film emottages tacksamt.

I morgon börjar en ny arbetsvecka. Helgerna gå för fort....*suckar*
Prinsessan är trött i dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar