tisdag 25 september 2012

Äntligen!




I dag skall jag äntligen gå till frissan och ta hand om mitt stackars slitna sommarhår.
Jag ser ut som en bleachblond Huge Heffnerbrud(fast bara i håret, tyvärr)  :)
Jag har en utväxt från helvetet och jag måste klippa bort all t det slitna åsså lite mörka slingor på det, så blir det nog bra.
Minst 1500  kr fattigare blir jag väl också :(
Det är för jäkla dyrt att gå till frissan.
Men det ska bli jäkligt skönt. Jag hoppas att den här andra tjejen är lika bra som hon som jag brukar klippa mig hos. Petra som brukar klippa mig var uppbokad ända till sista oktober och så så länge till kan jag bara inte vänta. Jag skäms att visa mig bland folk snart.
Nu måste jag rusa.
De här öppningsmornarna går fortare än vanligt.
Jag visar bild på mig själv och min nya frilla i eftermiddag.
Hörs!
      Petra Forsberg


1 kommentar: