måndag 10 september 2012

Låt oss hugga in...

... i en ny vecka.
Inte för att jag känner mig speciellt hungrig på det just nu, men det kan ändra sig.
Bara jag fått mitt kaffe och en dusch så brukar motivationen komma.
En vän berättade för mig i går att hon varit tvungen att sluta med kaffe för sin magen skull.
Ååå, vilken sorg. Jag vet inte hur jag skulle kunna vakna på mornarna utan mitt morgonkaffe?
Den här veckan erbjuder ett kvällsmöte och på lördag kommer Jonny hem.
Jag tror att Knut sa något om att vilja träffas i veckan, kommer inte ihåg varför men det blir säkert mysigt.
Ja men, nä men....annars är det väl ingen nytt under solen.
Livet masar sig framåt i sakta mak.
Jag fortsätter väl att räkna kalorier och hoppas på ett mirakel :)
Jag affirmerar mig smal och vacker till jul.
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar