tisdag 11 september 2012

Mörkret

Förra veckan när jag ställde klockan på 05.30 så var det ljust ute när jag vaknade, i morse var det mörkt.
På bara en kvart nu så har det ljusnat betydligt men nu blir det obönhörligt bara mörkare och mörkare.
Jag kände mig nästan lite deprimerad när jag såg hur mörkt det var.
Jag vet ju hur segt det är att kliva upp om en månad när det är kolsvart och hela kroppen skriker efter att få stanna i sängen.
Inget man längtar efter direkt.
Men jag har jobbat i fem veckor nu och jag är fortfarande frisk, DET känns otroligt bra.
jag brukar ju ha otur och bli sjuk efter semestern och framför allt när Jonny åker bort.
Bilen har inte heller pajjat den här gången!?
Fast man ska väl inte ropa hej ännu, det är fyra dygn kvar innan han är hemma igen :)

I dag slutar jag kl 13, men vi har avdelningsmöte så jag måste tillbaks till jobbet kl 17-19 igen.
Det känns surt att åka tillbaks på sin tidiga dag men så bli det i bland.
Hoppas att du får en bra tisdag.
Jag skall åka och köpa ett nytt batteri till min telefon i dag, så att den inte laddar ur hela tiden.
See ya!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar