onsdag 19 september 2012

Tjyvtjockis

Fick gå hem från jobbet i dag.
Mådde ganska bra ändå hela förmiddagen ända tills jag åt lunch.
Efter lunchen började jag att må illa.
Bestämde mig för att åka hem när jag satt på min lunchrast och inte kunde dricka kaffe.
(Då är det fara å färde)
Kom hem och somnade med världens huvudvärk.
Nu är den borta men min mage åker runt som det värsta tivolit där inne.
Måå´nte baa... måtte käkas.
Nu har jag laddat ner självkänsla.nu på min I-pad så den skall jag lyssna på i kväll.
Tänk att jag kände på mig det här i morse, men lyssnade jag på min kropp då? Näähäää!!




2 kommentarer:

  1. Jag säger bara Ingefära.....prova kan ju i alla fall inte skada! Riv ingefära och lägg rivet i en tekula...drick med citron å honung och ett gott te. Jag låter kulan med ingefära vara kväar så länge jag har te kvar. Krya på dej!

    "Ingefära är det livsmedel som per gram innehåller mest antioxidanter.

    Ingefära är bra mot inflammationer, ledbesvär, magbesvär, huvudvärk, illamående, toxiner och åksjuka. Ingefära anses även stärka hjärtat, bra mot högt blodtryck, förebyggande mot blodproppar, samt sänker det onda LDL-kolesterolet.

    Ingefära stimulerar även ämnesomsättning, motverkar förkylning, samt renar kroppen från toxiner."

    SvaraRadera