måndag 10 september 2012

Telefåååånjääävel!!

Nu måste jag köpa en ny telefon, eller åtminstone ett nytt batteri för det här går inte längre.
Jag kan inte prata i telefonen i 1 minut förrän den dör.
I går gjorde den det och i dag likadant.
Den säger att jag har fulladdat batteri men ändå så dör den.
I dag dog den mitt i ett samtal med en kompis och nu kan jag inte starta den igen.
TELEFONJÄVEL!
Aldrig mer en HTC.
Jag har haft den i 15 månader och den började strula redan efter 6-8 månader.
Jag måste ladda den flera ggr/dag men ändå så dör den så fort jag pratar i den.
Undrar var man köper ett nytt batteri då?
Jag måste ju ha skittelefonen ända till maj-13 om jag ska slippa betala dubbla avgifter.
Jag ska åtminstonde vänta till efter jul med att köpa en ny telefon, annars blir det för dyrt.
Jävla skitgrejer!
Tacka vet jag de gamla hederliga telefonerna, de höll ju i all evighet jämfört med de här smartfååånarna.

2 kommentarer: