torsdag 20 september 2012

Jag drömde i natt

Jag drömde att jag kom på hur jag skulle skriva i bloggen för att förändra världen.
ALLA läste min blogg och jag kunde skriva till beslutsfattare hur de skulle göra ute i världen.
Jag fick ner svält, fattigdom och krig.
Mina ord var så betydelsefulla och alla läste och tog in det jag skrev.
Det var en fantastisk känsla och jag förändrade världen i både stort och smått.
B la så gjorde jag så att alla modeller skulle ha ett högre BMI.
Det var slut på alla skinntorra modeller och Beyonce blev den nya kurviga måttstocken :)
Tyvärr så är det inte många som läser min blogg och inte skriver jag om världsproblemen heller men det var en härlig dröm :)
Inte för att hon är speciellt tjock
men betydligt kurvigare än supermodellerna är hon i allafall. 
I dag stannar jag hemma från jobbet. Jag vet inte vad det är för fel på mig, bara att jag inte mår bra.
I går åt jag bara lite köttfärssoppa på hela kvällen så jag ska väl försöka få i mig lite mer i dag om jag skall kunna gå och jobba i morgon.
Som tur är så har vi inget planerat i helgen så jag kan vara hemma och bara vara i två hela dagar skööönt. 
Killarna ville gå ut och plocka svamp?! så det kanske blir en liten utflykt lördag eller söndag. Man skall aldrig sluta att förvånas :)
So long så läng...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar