fredag 14 september 2012

Jajamensan!

I dag är det fredag och det känns i hela kroppen.
Jag är helt slut när fredagen kommer.
Min kropp orkar inte riktigt med en femdagarsvecka.
Mitt knä svullnar och min vänstra arm/hand värker.
Nu har jag en lång arbetsdag framför mig, men den skall avslutas trevligt tillsammans med goa kollegor. Nämligen med en Aw på Pipes of Scotland.
Å i morgon kommer lilla gubben hem, som jag har längtat.
Men det har gått ganska fort ändå de här elva dygnen.
Han kommer hem i morgonbitti och då ska vi bara mysa. När han sover bort sin jetlag så skall jag åka och handla till kvällens middag. Jag tror alla killar och flickvänner kommer hit på räkfrossa och Mannerströms kräftsoppa. När de sedan drar vidare på egna äventyr så stannar jag och Jonny hemma och myser i soffan med ett gott vin. Det låter väl mysigt?
I dag är det regnigt utanför mitt fönster, stövlar och regnbyxor på.
Jag sitter här med en kopp kaffe och försöker vakna.
Det är inte helt lätt denna sista tidiga morgon på hela veckan.
Vågen var bara pyttepyttelite minus i dag :P
Men jag kämpar väl vidare, undrar om jag räknar fel?
Det är bara 3 kilo kvar till mitt första delmål.
Jag vill nå det nu så att jag behåller motivationen.
Hejja Maggan!
Vad ska du göra i helgen då?


1 kommentar:

  1. Heja på...bra att du inte gått upp iaf ! Hoppas ni får kul på AW....å hälsa Jonny i morgon! Puss!!< 3

    SvaraRadera