fredag 20 september 2013

Tacomys

I kväll har vi bestämt oss för att ha en gammalt hederligt tacomys här hemma.
Tacos, läsk och godis.
Som det var för sisådär tio år sedan.
Jag slutar sent så vi tänkte handla allt innan vi börjar jobba i dag.
"Heidan"öppnar väl redan kl åtta tror jag.
Tyvärr kan inte Knut och Gabbi komma för hon skall börja flytta till sin nya lägenhet i morgon.
Undrar om alla har lust att spela spel ikväll?
Jag gillar ju Skip-bo. Helt hysteriskt är ju också roligt.
Det är fredag och det känns skönt. Den här veckan har varit lite jobbig för jag har inte känt mig på topp. Först ont i magen och sedan småförkyld. Hela dagen i går gick jag omkring med en liten envis huvudvärk.
Man kan inte riktigt fungera i miljön som är på mitt jobb om man har ont i huvudet.
Man är ingen bra pedagog när man går runt och hyssjar på barnen hela tiden. Ljudnivån är under taknocken hela tiden och har man ont i huvudet så blir det outhärdligt till slut.
I dag känns huvudet bättre men nu är jag snuvig istället. Det är sådana tider nu. Vi skickade hem flera barn med feber och snuva i går.
Jag vill inte bli sjuk. Har inte haft en sjukdag sedan 11 april och jag vill att den trenden fortsätter.
Man förlorar så mycket pengar när man är hemma och sjuk plus att man sätter sina kollegor i klistret.
Tvi tvi tvi!
Ingen förkylning här tack!

Nu skall jag sätta full fart mot den här fredagen.
Vi ses vid horisonten!

P.S Undrar om någon salong har lust och tid att klippa mig i helgen?
This is my happy friday face :)



1 kommentar: