torsdag 19 september 2013

I morgon är det...

...fredag förstås!
Men innan jag har tagit mig ända dit så har jag en lång torsdag framför mig.
Jobba till 16.30 och sedan kvällsmöte.
När jag kommer hem 19.30 är det bara ta på sig "jamasen" och säga natti natti.....nästan.
Jag brukar inte orka så mycket efter tolv timmar på jobbet.
Inte så konstigt kanske :)
Det börjar bli mörkt på mornarna nu.
Vintern närmar sig med skrämmande steg...
Enligt syrrans rönnbär så blir det tydligen en kall vinter i år. Jobbigt!
Bara det inte blir en massa snö. Hatar snö här nere. Man kan inte ploga och trafiken står blick stilla.
Bilar i diket och bussen kan inte köra.
Snökaos heter det så fort det kommer några millimeter snö på backen.
Inte tänka på det nu. I dag skall jag ha en skön höstdag på jobbet i mina nya kläder.
Hoppas att de andas lite och inte är FÖR varma (kläderna alltså).
Torsdag mina vänner.
Två dagar kvar till tacomyset.
Vi har inget planerat i helgen. Inga fester, ingen after work, ingentig.
SKÖNT!
Jag skulle egentligen gå på Katalin på lördag men jag skiter i det.
Jag orkar inte springa ute varje helg.
Nu ser jag fram emot en helg tillsammans med min man, bara mysa och kanske en och annan svampplockarpromenad.
Någon som vill ha två biljetter till FRENCH FILMS på Katalin på lördag så är det bara att höra av sig.
Somnade med blött hår i går. Ser ut som ett troll i huvudet så nu fick jag blötkamma ner det och sätta det i tofs. Dagens I-landsproblem.
JAG MÅSTE KLIPPA MIG!!...Å TONA....Å SLINGA...


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack syrran <3
      Hoppas ni också får det. Jag ringer i helgen. Det var så längesedan.

      Radera