tisdag 17 september 2013

Vardagslycka

Man glömmer lätt bort de fina stunderna i vardagen.
Hur många sådana stunder har du haft idag?
Jag har haft många om jag tänker efter.
I morse t ex när min man sa till mig att jag var snygg precis när vi klev in i bilen.
I dag när en mamma sa till mig att jag var hennes dotters trygghet på förskolan och att hon frågar efter mig varje dag när de kliver in på förskolans gård.
En pojke som kröp upp nära mig och riktigt gosade in sig i min famn.
Jag åt mellanmål på grannavdelningen och fick en stor spontan kram av en liten pojke som annars inte visar mig så mycket uppmärksamhet.
När jag kom hem och fick en varm kram av Calle helt apropå.
Man får en hel del kärlek till sig varje dag.
Det får man inte glömma bort.
Det betyder så oerhört mycket.
Tack för all kärlek som jag får.
Vardagslycka!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar