fredag 27 september 2013

Då var det fredag igen då

Hur gick det här till?
Var tog den här veckan vägen?
Samma visa varje vecka.
Swosch ba`!
I dag kommer Jonny hem och jag slutar klockan 13.
Vi är bortbjudna på middag till goa vänner.
Känns ok faktiskt.
Bara att sätta sig i bilen och tuffa ut på landet och bli omhändertagna.
I morgon har vi ingenting planerat Och på söndag skall husvagnen vinterfixas.
Dit längtar jag INTE!
Jag vill ut i skogen och kolla efter svamp också men jag vet inte när vi skall hinna?
I morgon kanske, beror väl på hur pigg man är efter en natt på landet :)
Men ännu är det fredag och snart är det dags att sticka på jobbet.
Det är verkligen mörk ute nu.
Kolsvart! När hände det?
Borde göra höstfint på balkongen också.
Det är mycket man borde, skulle och kunde.
Alltid dåligt samvete för allt jag inte orkar och hinner.
Å vikten. När skall jag ta tag i mig själv igen?
Nej! Inte sjunka ner dit nu då när jag vaknade på ett så strålande humör.
DEt är fredag, Jonny kommer hem och vi skall träffa vänner!!!!
Så ja, nu är ordningen återställd igen :)
GOD MORGON!






1 kommentar: