tisdag 24 september 2013

Pigg och allert

Njae, jag behöver kanske inte överdriva men jag uppe och på benen i alla fall.
Alltid något :)
I dag händer det väl inte skitmycket.
Jobba i regnet och sedan hem och laga middag.
Tisdag.
Sista veckan i september.
Mitt i den färgsprakande hösten.
Har en del ärenden att fixa men det kan jag göra i morgon när jag slutar klockan 15 och skall vara på föreläsning kl 18.
Då har jag tre timmar på mig nere på stan att springa ärenden och käka middag.
Jag skall lämna in min klocka och få ett nytt batteri, köpa dragkjedja till min täckjacka, lämna in skor till skomakaren, beställa en klipptid och köpa små glasburkar och hårfärg.

Jag har ett annat problem också.
Ska på maskerad i november med temat Disney. Vilken figur skall jag klä ut mig till då?
Förslag emottages tacksamt.
Madame Mim föreslog mina fina kollegor.
Var det snällt det va?



3 kommentarer:

  1. Ursula i lilla sjöjungfrun. Enkel att fixa själv! Coolt att få vara riktigt elak. Hehe
    // Nina

    SvaraRadera
  2. Haha. ja det var ett bra förslag. Vet inte om det blir så enkelt dock. Hon är väl bläckfisk va?

    SvaraRadera
  3. Jaa hon är bläckfisk! Ta två gamla tröjer klipp upp dom i halsen och dra ner dom runt midjan. Vipps så har du bläckfisk armar. :))
    //Nina

    SvaraRadera