måndag 9 september 2013

En lång natt

Sov nästan inget i natt heller.
Börjar tröttna på att vara vaken på nätterna nu.
Det är jobbigt att fungera på dagarna när man har legat vaken nästan hela natten förstås.

Tänkte försöka mig på den där 5:2 dieten i dag men jag vet inte.
Jag vet inte vad jag tycker egentligen.
Egentligen vill jag inte hålla på med dieter, egentligen vet jag ju att det inte funkar i längden men nu känns det som om jag behöver en kickstart igen.
Min viktminskning funkar inte alls nu för tiden.
Jag slarvar och skjuter allt framför mig hela tiden.
Kanske 5:2 dieten kan få mig på fötter igen?
Kanske?
Måndagar och torsdagar skulle kunna funka som fastadagar.
Men 500 kalorier på en hel dag, det är inte mycket inte.
Jag får fundera på saken ett par dygn till. Läsa på så att jag vet vad jag gör.
Jag både vill och inte vill.
Nu skall jag käka lite frulle i alla fall.
Gröt på morgonen. Hur skall jag klara mig utan det då?
Trevlig måndag på dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar