lördag 14 september 2013

Ååå förlåt.

Jag har helt glömt bort att blogga i dag.
Jag var ute på fejjan i morse och sedan glömde jag bort allt vad dator heter.
Ja ja så kan det också vara en lördagsförmiddag.
Nu är jag just hemkommen från Gränby.
har handlat en klänning och lite räkor till mig och gubben. Haha..klänningen är bara till mig men räkorna är till oss båda :)
Vi skall äta lite gott innan vi drar oss ner till stadens larm för att vara lite kulturella ikväll.
Årets Kulturnatt går av stapeln i natt så vi tänkte kolla in läget och se vad vår vackra stad har att erbjuda.
Vi skall slå våra påsar ihop med några kompisar lite senare.
Det blir mysigt.
Det är varmt och soligt i dag också.
Det utlovade regnet uteblir som tur är när man skall vara utomhus hela kvällen....typ.
Jonny städade lite när jag var ute och Sonen skall ha fest ikväll.
Ja, det var väl dagens bloggrapport det :)
Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar