fredag 4 oktober 2013

Kanelbullens dag i dag...

...men det skiter jag högaktningsfullt i för jag skall göra helt andra saker än att stoppa mig full med kanelbullar i dag.
Det började i går morse med att jag frågade min man om vi inte kunde "göra något roligt i helgen".
Jag menade kanske åka till husvagnen eller plocka svamp eller äta en bit mat på en restaurang eller kanske gå på bio kanske?
I går em när Jonny hämtade mig på jobbet så kom han med förslaget att vi skulle åka in till Stockholm och bo på hotell och se "Spök" på Cirkus.
Klart jag ville!
Sagt å gjort.
Köpa biljetter och beställa hotellrum.
Vi sticker i dag när jag slutar på eftermiddagen.
Vi fick väl inte världens bästa biljetter när vi var ute i grevens tid men vi hoppas att vi ser vad som händer på scenen i alla fall.
Efter teatern kan det väl bli en öl eller två på Söder där vi skall bo på Clarion hotell på Ringvägen.
Snacka om lyx så där helt apropå.



1 kommentar: