torsdag 3 oktober 2013

Särrjööst!

Hur kan det redan vara torsdag då?
Hur kan veckorna gå så fort?
Jag fattar ingenting!
Jag tror jämt att jag skall hinna så mycket när veckan börjar men inte hinner jag någonting annat än jobba, skita och sova.
Sommarblommorna står fortfarande torra och frusna på balkongen, kläderna som Jonny vek i söndags ligger fortfarande på matbordet i vardagsrummet, jag har inte handlat på hela veckan och inte har jag tagit bort tidningshögen som börjar växa upp mot taket.
Jag hinner ju inte!
I måndags var jag helt slutkörd när jag kom hem efter en skiteftermiddag på jobbet.
I tisdags var jag kvar på jobbet och hade föräldramöte och  i går satt jag hos frissan hela eftermiddagen.
Jag kunde visserligen ha gjort något efter kl 19 i går men har man varit uppe på benen sedan 05.00 så har man inte mycket energi kvar på kvällen.
I kväll hoppas jag på att ha lite ork kvar när jag kommer hem. I dag har jag inte så lång arbetsdag så jag borde ha energi över för lite kläd-och balkongröjning i kväll.
I ofs så har jag inget planerat i helgen. Jag kan lika gärna göra det på lördag :)
"Varför göra i dag det man kan skjuta upp till morgondagen"
Det är mitt motto.
God morgon förexten!
- 1kg, men det går trögt nu...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar