fredag 18 oktober 2013

DE E FREDA´!! Hallå!!

Jag jobbar hela dagen och sedan skall jag avsluta min fredag tillsammans med Calle på AW.
Vi tänkte få plats på Pipes Of Scottand för en burgare och en fyrklöver ikväll.
Det är vitt på marken när jag vaknar i dag.
Men nu regnar det så det vita kommer nog inte ligga kvar.
Lika bra det för det är för tidigt med snö än. I början på December kan det få bli lite snö som sedan försvinner i januari.
Jag har blivit en riktig 08:a när det kommer till vit nederbörd. Vill jag ha snö så åker jag upp till Jämtland.
Nu skall jag laga mina jeans som jag skall ha på mig i dag och sedan måla på mig ett ansikte så att man ser ut som folk igen.
Syrran åker till Turkiet i dag. Lyllos!
Jag måste också börja planera för höstsemestrar för jag orkar knappt med mig själv när jag tänker på att det är två månader kvar till lite julledighet.
En vecka i solen skulle inte sitta helt fel nu faktiskt men det är så mycket som vi skall spara pengar till nu för tiden så det finns inget kvar till solresor. Kanske om vi kommer oss för att flytta någon gång.
Nog om detta!
I dag är det fredag, jag skall på AW med sonen och sedan har jag en skön helg att se fram emot.
Jonny och Ludde drar till Dalarna så jag blir gräsänka men jag skall nog kunna roa mig själv skall ni se.
Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar