måndag 21 oktober 2013

Huvudvärk... igen

Hade sån jäkla huvudvärk på jobbet hela eftermiddagen.
Kom hem och tog två Diklofenak.
Jag var helt rödmosig hela kvällen och kände mig febrig.
Nu mår jag bättre och det är väl tur det för jag skall öppna i morgon för min kollega som måste VAB:a.
Hoppas att jag inte blir sämre igen i morgon nu då.
Jag vet inte varför jag får en sån jäkla huvudvärk varje dag nu för tiden?
Spänning kanske?
Borde göra som Jonny säger och använda mina friskvårdskuponger till att gå till en massör.
Skall kolla upp det i morgon.
Jobbigt med skallebank.
Nu skall jag sova.
God natt!

Kolla! 
Jonny var inte med i tidningen i dag :)

2 kommentarer:

  1. Har du kollat blodtrycket?? CoolJonny:))
    // Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! Inget fel mitt blodtryck. Jag tror det är stress. Det är för jäkla körigt på jobbet nu för tiden.

      Radera