måndag 28 oktober 2013

Vadskallmanhapåsigförcooltpåkonsertenimorgondå?

Provar kläder här hemma men kan inte bestämma mig för vad jag skall packa.
Skall jag ta min jeanstights med lappar och en svart topp eller den rosa koftan eller jeansjackan eller skall jag ta den svarta klänningen, svarta strumpbyxorna och Conversen eller ????
Jag är så jäkla fet....eller så är det bara jag som inte har köpt nya kläder på länge.
När jag har använt ett plagg för många gånger så känner jag mig inte fin i det längre.
Det är därför som jag har så sjuuuuukt mycket kläder.
Jag känner mig fin ett par gånger och sedan är det tack å adjö.
Nu fick jag stå där uppe i garderoben och bara välja mellan gamla kläder.
Meeen va faan! jag skall ju bara på konsert, inte på bal hos kungen.
Men det är ändå viktigt att känna sig lite fin, eller lite cool.
Varför köpte jag mig inte något nytt i helgen då?
Dumma mig.
Dessutom kan jag inte ha mina svarta stövlar för klacken är för hög om jag skall stå och gå i flera timmar.
Jag får ha mina Converse helt enkelt.
Jag skulle ju köpa svarta skosnören till dem, faan också!
Nu är jag dödens trött så nu vill jag bara sova.
Jag har de kläder jag har å det får duga.
Eller så gör jag som jag brukar göra när jag inte har något snyggt att ta på mig...
...jag går naken...
GOD NATT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar