onsdag 9 oktober 2013

Tack å go´natt

Det känns som en bra idé att lägga sig nu.
Ganska meningslöst att vara vaken.
Lika bra att sova på saken.
Har man varit vaken i sexton timmar så har man inget mer att ge ikväll.
Det känns lite trist att lägga sig tidigt när Jonny kom hem i dag å allt men det kanske blir mysigare i morgon.
" I morgon är en annan dag"
Torsdag dessutom.
Måste orka städa i morgon så att jag slipper det i helgen.
Kanske putsa fönsterna på lördag?
Jag skannar Blocket nu efter en ny soffa eller fåtölj eller nåt.
Det finns inga snygga begagnade soffor.
Jag får börja kolla på nya istället men de kostar ju inte gratis tyvärr.
Jag vill göra om här hemma.
Jag vill flytta.
Jag vet inte vad jag vill?
Resa bort kanske?
Eller bara möblera om?
Det kanske räcker med en ny soffa...som jag sa...
...borde sova nu.
GOD NATT!
I Malmö finns schäslongen som jag vill ha.
För 900 kr.
Vad faan gör den i Malmö?
Säg då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar