tisdag 8 juli 2014

Det går åt rätt håll.

Minus på min våg i morse.
Så här lite har jag inte vägt på hela våren så nu hoppas jag på ett sjysst resultat på VV i dag.
Jonny tyckte att jag skulle ta laxermedel i eftermiddag för bästa resultat....haha.
Men det skiter jag nog i (haha roligt).
Det känns bra och jag ser fram emot att väga mig i eftermiddag.
Vore skönt att starta semestern med ett minus på vågen. Då blir men mer motiverad att inta sitta och trycka i sig en massa skräp på semestern.

Ser fram emot en härlig dag på jobbet i dag. Vi arbetar med temat SOL på vår avdelning under sommaren.
Undrar vad vi kan hitta på i dag då?
Klä pappbitar i folie och hänga upp i stora mobiler kanske. För att göra solkatter.
Det låter som en bra idé.
Det blir nog riktigt varmt i dag. bäst att hålla sig i skuggan.

Nu skall jag trycka i mig lite gröt så att jag håller mig ända till lunchen. 
Det blir fiskgratäng med kokt potatis i dag. Bra mat!

Ha en bra dag och håll tummarna för mig på Viktväktarna i eftermiddag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar