fredag 18 juli 2014

Att vara ett kontrollfreak är lite jobbigt.

Alla sover utom jag.
Hade lite svårt att sova i natt faktiskt,
Mitt kontrollbehov gjorde att jag låg vaken och funderade på en massa konstiga saker.
Har Jonny köpt rätt köttfärs till hamburgarna i dag? (Med rätt menar jag Max 10% fetthalt).
Undrar hur många hamburgerbröd han köpte?
Jag såg ingen dressing när jag packade upp!
Om vi skall hinna ut till havet i dag innan Björn och Marika kommer så måste vi( läs jag) göra hamburgarna innan vi går ner.
Ska vi ta med oss mackor då eller äter vi innan?
Osv osv hela natten!
Herregud! Jag är ju knäpp! Varför ligger jag och tänker på sånt när jag skall sova?
SLAPPNA AV MÄNNISKA!!
Men inte då....älta å älta... Suck!

Nu sitter jag här själv i köket eftersom klockan bara är tjugo över sju!
Ah!
Nu är i allafall kaffet klart och solen tittar fram.
God morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar