lördag 14 juli 2018

Mår ganska bra nu faktiskt...

Efter ett relativt bra besked i torsdags så kan vi nu ” slappna av” i några veckor till.
För första gången på över ett år så har inte sonens tumörer vuxit något sedan senaste röntgen i april.
Det var en enda stor utandning efter det beskedet i torsdags.
Nu får vi några veckors respit innan det är dags för nästa röntgen till hösten.
Jag och min man bor i vårt älskade hus på landet. Våra hundar mår bra och ger oändligt med kärlek.
Vi är så nöjda med att vi köpte dessa två kärleksmonster <3


Jonny skall bygga staket och jag skall bara slappa i solen, eller i skuggan rättare sagt.
Det är för varmt i solen. Man skall ju inte klaga, meeen....
Vi har det gött här på landet, mitt i den svenska sommaren.
Jag längtar ingenstans.
Mår faktiskt bättre än på väldigt, väldigt länge här i vårt paradis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar