tisdag 26 november 2019

Döv

Den här sjukdomsföljetongen verkar aldrig ta slut.
Nu är jag helt döv på vänster öra.
Trodde det var början till en vaxpropp så jag körde Revaxör i örat i gårkväll.
Vaknar upp nu på morgonen och är stendöv på det örat.
Jag blir så jävla trött. Trött på att vara sjuk, trött på att inte må bra, trött på att aldrig få en hel lön.
Jag får väl lov att ringa vårdcentralen igen så att en läkare får kolla på mitt öra.
Har lite öronvärk, är rädd att den skall öka.
Jag har haft öroninflammation en gång i mitt liv och det var inte roligt. Det var på min möhippa och jag fick åka in på akuten mitt i natten där de punkterade min trumhinna.
Huuuga!!
Jag vill bara vara frisk och komma igång med mitt liv, men hela mitt allmäntillstånd verkar vara sänkt.
Jag verkar vara mottaglig för precis allt.
Nu sitter jag här och velar om jag skall gå på IT-nätverket, till jobbet eller stanna hemma?!


Nä, jag har inte sminkat mig. Detta är ett gammalt foto men som visar hur jag känner mig...
... nämligen sur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar