fredag 22 januari 2021

OMG!! It’s Friday!

Fasen, redan fredag. En vecka till och jag har överlevt.
Den har varit tung, men det gick.
Just nu sitter jag med grusiga ögon och försöker se vad jag håller på med. Tog mitt Melatonin en aningens för sent i gårkväll så allt sömnhormon har inte lämnat kroppen ännu.
Glömde bort att jag hade en tidig fredagsmorgon i dag.
Börjar arbetsdagen med ett APT, sedan hoppas jag på att få hinna vara ute en sväng. 
Jag blir så seg när jag inte hinner ut på hela arbetsdagen.
Slutar 14.45.

I kväll skall jag och min man åka in till stan och käka middag. 
Jag har beställt bord på Brödernas. 
Vi skall bla testa deras berömda pizza med löjrom.


För första helgen på evigheter skall vi INTE åka ut till Hållen. Det känns faktiskt ganska skönt.
Imorgon skall Jonny hjälpa Knut att sätta upp duschvägg och sedan skall de planera deras nya kök. 
Jag skall röja i gästrummet och sedan skall jag också åka till Knut och Natasha för att äta middag och lördagsmysa.
På söndag åker Jonny till Stockholm en sväng och jag skall väl fortsätta med gästrummet, eller inte göra något.
Jag ser fram emot denna helg.
Men först skall jag klara av den sista arbetsdagen utan att somna på min post.


Thank god it’s friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar